geringe.reismee.nl

we zijn er klaar voor!

Wat ons betreft kan de vakantie beginnen.

Laughing
We zijn er helemaal klaar voor. Alles is betaald, koffers voldoen nog, nieuwe zwembroek en flaneerjurk zijn gekocht, papieren zijn in orde, duswaar wachten we op..... Het is nu nog aftellen en hopen dat er geen staking of aswolk de boel in de war gooit.
Frown
We lezen veel van de andere verhalen van Reismee, maar in vergelijkingzijn wij wel twee ouwetjes die niet gaan backpacken, maar zeer relaxed met een auto de outback gaan verkennen.
Cool
Als alles volgens plan verloopt zal het volgende verhaal van Schiphol of Down Under komen.

groetjes

Ger en Inge

******************************************************************************************************************

If you ask us, our holiday can start tomorrow

Laughing
We are ready for take off. Everything has been paid, we don't need new suitcases, we bought a new swimming trunk and dress, official papers are ok, zo where are we waiting for..... It's time for the countdown and we hope there will be no strike (BA) or some vulcanic cloud from Iceland.
Frown
We read a lot of the stories of this website and compare us to all those people we are two oldies, travelling relaxedin a car through the outback.
Cool
If everything goes according to plan our next story will be from Schiphol Airport or Down Under.

love Ger and Inge

Linda Walstra

lekker optijd, nu maar aftellen. nog even bikkelen op school. liefs Linda

giny

fijn , dat alles geregeld is!!
ga je wel een heele grote taxi bestellen naar Schiphol?????????, hebben jullie slechte ervaring mee toch?
groetjes Giny en Pieter

carla kerkwijk

nog effies en dan is het zo ver. er is al een hoop plezier met de voorbereidingen. hihi
groetjes carla

Marielle

Hoi,
Super dat alles geregeld is. Jullie zijn er helemaal klaar voor, nu moet alleen die zomervakantie snel gaan beginnen:D

Glenn

Hoi Inge en Ger
Fijn dat alles nu reeds op orde is. Ik wens jullie een hele fijne tijd in down under, maar ik ga Inge minimaal nog 1x zien om dat persoonlijk toe te wensen. groetjes, Glenn.

sadhana

Hey Inge,

Ik snap wel dat jij heel veel zin hebt om weg te gaan zeg. Nu nog even de laatste zes weken door bikkelen. En dan genieten....... Heb je nog wat kunnen opsteken bij je fotoclubje? En.. ik ben trouwens wel benieuwd naar die flaneerjurk!!!
Liefs Saar

lyda

zeg toch altijd al dat je ook een dagje ouder wordt!!!

diaan

He buuffie,

Ik heb je niet meer persoonlijk een super vakantie kunnen wensen maar bij deze.
Ik kijk nu al uit naar die prachtige verhalen.
Ger groeten en lekker genieten.

Jos en Annie

Eindelijk een teken van leven vanuit de onderkant van onze aarde. Via internet al gezien dat alles met betrekking tot jullie vluchten goed was gegaan.
En terwijl wij zwoegen in het warme Openluchtmuseum hangen jullie de verwende toeristen uit in Perth.
Wij zijn heel benieuwd naar alle verhalen en foto's.
Geniet ervan want een maand is zo voorbij en dan wachten die vervelende leerlingen weer.