geringe.reismee.nl

we zullen heerlijk slapen!

In een eerder verhaal had ik gemeld dat we naar een motel gingen waar we zeer slechte recensies van hadden gelezen. Maar we hebben goed nieuws..... sinds 5 weken heeft dit motel een nieuwe eigenaar en die heeft werkelijk de wind er met grote spoed doorgejaagd. De laatste berichten van vorige maand zijn zeer positief. Ok, het is nog niet helemaal up-to-date, maar wij zitten er pas half juli, dus ze hebben nog effe de tijd. We zijn nu aan het aftellen: NOG MAAR 3 MAANDEN.Een belangrijk ding wat we nog moeten doen is op zoek gaan naar een netbook voor foto's en film.

We read the latest reviews of the Charleville Motel. We were worried about this one, because of the terrible bedrooms, restaurant etc etc But since 5 weeks it's under new ownership and the reviews look promising. It's not completely done yet, but it will be half July before we'll stay there. Another 3 months to go. Most important thing to do is looking for a netbook for photos and film